Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2011 14:16 - Забравена печат
Автор: cernodrimski Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1297 Коментари: 0 Гласове:
3



Забравена печат image


Вятърът търси спътник
С предвечерна песен
Докато шепотам една изповед
Згрчен в нервна болка
Суров и смъртоносни

Тук съм със своите грехове, извършени
Повече несторени
Црноутробие ли някъде се обръща
Докато Газа като смърт
Натоварен с студ и Проклетия

Огнище ми згаснаа
С рев пцалам аз и враните
Роди от гърди изтръгнато
Сухи бръчки на челото сложиха
Когато пизма история
Камен сърце имаш казаха
Не трябва да умреш
Ти ни гроба не ще те вземе
Бледа светлина стартира
И по света скитај като скитник.

Непозната тъга ме отрови вчас той
Замразени страна ме залови
След беспатје ме пусне
Моите нощи сега са лилави
С Яд ги обесувам в руменилото
На глог кол висят
Имам волчја усмивка
Завивавам в тъмнината като тъмнина
Името ми е ново Бес
Вкатници отрова пазя
Сега съм сам
Без моите спомени и желания

Вдланка ревот нося
Дар някого ще бъде
Цветът на класјата на коси ще разлив
Плахо молчелива
Покорно пред думата неизречен етеја
Поразјадена и приклештена до сянката ще бъде
Сянката е гровот от миналото, знае това и сега
Окото на Луната мътна надежда спружува
И сега се плъзга по матните стени като авет

Самотата засяга
И снове и венците напукани
Я дебнат прозирноста на мига празен
Гола и жадно нива ще стане
Забравена печат на една любов.















 


Тагове:   poeziata na cernodrimski,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cernodrimski
Категория: Лични дневници
Прочетен: 286863
Постинги: 122
Коментари: 15
Гласове: 137
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930