Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2011 16:19 - С твоето съществуване, имаше и аз
Автор: cernodrimski Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1499 Коментари: 0 Гласове:
1



 



С твоето съществуване, имаше и аз
Тук, в празните дни
Къде празни думи гърмят
Те няма
Така че и аз не съществувам

Тук
В този сив пространство и усмивките са фалшиви
Тук
На тази сива държава и стъпките са фалшиви
Тук
Сред тези четири зида и аз съм лъжа, в лъжа

Се лъжа себе си
Че се смея с другите, но грчот на устните ми одава
Се лъжа себе си
Че пея с другите, но немият ехо ме одава
Се лъжа себе си
Че не чувствам болка и тя с Рик отнеме

Всичките ми сълзи вчера дъждът ги закара
Затова днес не плача
А аз пробват
Часовниковата час ги кршам
И пробват с времето да играя
Те търся във всеки чужд поглед
Знам, че си чужда
Те търся във всяка чужда усмивка
Те търся по празните улици с фалшива надежда

А ти
Сега в един просторен и осветен пространство танцуват
С смях погледите ги събираш
Заносните облините на тялото нарушава
Лъжем много мъжки возишки
Ужуваш да страда, но и да примамва погледите
Страстите им зовриваш

С облак от цигарата формата ти аз рисувам
Така поне привидно на съществуване на стварам

image 


Тагове:   licna poezia,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cernodrimski
Категория: Лични дневници
Прочетен: 286880
Постинги: 122
Коментари: 15
Гласове: 137
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930